بنیاد تحقیقات تجربه نزدیک مرگ (NDERF)
تجربیات فردی تجربه نزدیک به مرگ 7/1/2022 - 12/31/2022
متداول NDE NDE خود را با ما در میان بگذارید


این تجارب نزدیک مرگ، مانند سایر تجاربی که با شما سهیم شدیم ، اگر فرد تجربه کننده درخواست کرده باشد، به گونه ای ارائه می شوند که حریم خصوصی وی را کاملاً حفظ کند. ما فکر نمی کنیم این تغییرات، درک ما را از تجربه نزدیک مرگ بکاهد. به اعتقاد ما، این تغییرات برای همبستگی بنیاد NDERF لازمند.


تجارب نزدیک مرگ و توضیحات: در زیر، خلاصه ای از داستان ها قرار دارند. برای مطالعه ی نسخه ی کامل آنها، بر روی لینک نام تجربه کننده کلیک کنید.

تجارب نزدیک مرگ انحصاراً با بنیاد NDERF در میان گذاشته شده اند... تجارب بیشتر به زودی ارسال خواهند شد



5118.

5099. جیلیان سی. تجربه نزدیک به مرگ 11/11/2022. تجربه نزدیک به مرگ 9483. برگردان:هشنیز من از بدنم خارج می شوم و توسط درخشان ترین گرم ترین نور تا کنون احاطه می شوم. تنها راه برای توضیحش خانه ی واقعی ماست، بسیار آشنا احساس می شد، مانند خانه احساس می شد. من قبل یا بعد از این تجربه اینجا روی زمین هرگز احساس (بودن) در "خانه" نکرده بودم. من بدنم را حس نکرده یا ندیدم، من باور دارم بیشتر شبیه منبع نور خالصی بودم که فقط مانند یک رودخانه ی عشق و خوشی خالص در جریان بود. من از بودن در خانه خیلی خوشحال بودم.
تجربه ی نزدیک به مرگ به دلیل برق گرفتگی آشکار در سن هفت سالگی. تجربه ی نزدیک به مرگ احتمالی در سن ۲۵ سالگی همراه با مصرف بیش از حد الکل و غرق شدن احتمالی.

5098. Deanna R تجربه نزدیک به مرگ 11/9/2022. تجربه نزدیک به مرگ 9479. برگردان:هشنیز از بالای شانه ی چپ عیسی به دری نگاه کردم. همچون یک در چوبی چرخان در یک رستوران بود. پدرم از در می آمد. پدر نازنین من که سال ها پیش در سن ۵۷ سالگی بر اثر حمله قلبی شدید در خواب درگذشته بود. او خیلی شگفت انگیز به نظر می رسید. او زیبا، درخشان، شاد، و سلامتی خوبی را بازیافته بود. وقتی چشمانم به چشمان او قفل شد، شگفت انگیزترین احساس عشق را تجربه کردم. من هرگز چنین عشقی را از جانب کسی بر روی زمین حس نکرده ام. به یک باره شستشوی عشق را رویم و روی تک تک سلول های بدنم احساس کردم. نور شگفت انگیزترین و خالص ترین عشق را با نور و گرما داشت. وقتی از در عبور کرد، برای یک لحظه نور فروزان و درخشانی را پشت در دیدم.
تجربه ی نزدیک به مرگ به دلیل نارسایی قلبی ملاقات با عیسی و پدر درگذشته. ADC از فردی که در بخش دیگری از بیمارستان فوت کرده است.

5095. تجربه نزدیک به مرگ ملیندا سی 10/30/2022. تجربه نزدیک به مرگ 9477. برگردان:هشنیز پدرم با من بود. حضور او بسیار اطمینان‌بخش بود و من می‌دانستم که او در طول سال‌ها مراقب من بوده، از من محافظت، و نشانه‌ها/سرنخ‌هایی درباره ی زمان خروج از خانه در طول سال‌ها به من می‌داده تا آسیبی نبینم. آغوش گرم پدربزرگم و دیگر عزیزانی که از آنجا گذشته بودند را احساس کردم. بیشتر شبیه اختلاط یا ترکیب انرژی های ما بود. من پر از عشق بودم و هیچ احساس گناهی به خاطر کسی که در زندگی زمینی ام بودم یا هیچ یک از نقاط ضعفم نداشتم. از سوی یک وجود به من گفته شد آنها نیاز داشتند که برگردم. خانواده‌ام از این که مرا از دست بدهند خیلی رنج می‌کشند. "می دانستم" آنها به من کمک می کنند تا از موقعیتم خارج شوم و مرا به زندگی دیگری که برایم مناسب بود راهنمایی می کردند.
تجربه ی نزدیک به مرگ به دلیل اقدام به خودکشی با مصرف بیش از حد دارو

5091. تجربه تحول معنوی سینتیا دی (STE) 10/24/2022. تجربه تحول معنوی (STE) 9472. برگردان:هشنیز سپس در زیباترین، درخشان ترین و وصف نشدنی ترین مکان بودم. بلافاصله فهمیدم که بهشت ​​بودم. موزیک خیلی قشنگ بود آبشارهای طلایی باشکوه وجود داشت که با تلالو بسیار می درخشیدند. فرشتگان در اطراف بودند و با لحنی که از این زمین نیست آواز می خواندند. (با نوشتن همه ی اینها اشکم در می آید.) همه چیز در زیباترین و طلایی ترین نور سنگ فرش شده بود. عشقی که در آنجا احساس کردم، شبیه هیچ عشقی روی این زمین نبود.
تجربه تکان دهنده ی معنوی(STE) که بسیار شبیه NDE است.

5089. Mary G تجربه احتمالی نزدیک به مرگ 10/17/2022. تجربه احتمالی نزدیک به مرگ 9469. از ونزوئلا. اصل به زبان اسپانیایی، ترجمه شده به انگلیسی توسط Camille. برگردان: هشنیز ناگهان احساس کردم که با سرعتی باورنکردنی به عقب پرتاب شدم و سپس ناگهان خود را در منظره ی زیبایی پر از گل یافتم. بزرگ بود و من فکر می کردم کجا هستم. از هر سمتی می‌توانستم ببینم، و همه چیز طبیعتی ناب بود، با گل‌هایی از هر رنگ. واقعا جای زیبایی بود. پس از مدتی، احساس کردم که دوباره پرتاب شدم، اما این بار به جلو.
تجربه ی نزدیک به مرگ احتمالی در طی عمل بیهوشی

5088. رناتا دی. تجربه نزدیک به مرگ 10/13/2022. تجربه نزدیک به مرگ 9465. برگردان: هشنیز در عین حال، هرگز نور درخشان، سفید و زردی که همه جا را روشن کرده بود فراموش نمی کنم. به من گفته شد که زمان من نبود، به وسیله ی چیزی که فکر می کردم عیسی مسیح بوده است. من هرگز در تمام زندگی ام از آن زمان بیشتر از این صلح، آرامش یا آسودگی را احساس نکرده ام.
تجربه ی نزدیک به مرگ به دلیل تصادف موتورسیکلت.

5086. Carmie S STE/FDE 10/11/2022. تجربه تحول‌آفرین معنوی (STE)/تجربه ترس مرگ (FDE) 9461. برگردان: هشنیز من معتقد بودم که این صدای خداست. از من سه سوال پرسید. نخستین پرسش او این بود که "آیا متوجه می شوید که چه اتفاقی برای شما می افتد؟" من فکر کردم که مرده ام و این همان خدا بود که با من صحبت می کرد، بنابراین پاسخ دادم "بله". سوال دوم او این بود که آیا عواقب گناهان خود را درک می کنید؟ چون فقط می دیدم که چگونه دیگران را آزار می دهم و معتقد بودم که خدا در مورد من قضاوت می کند، پاسخ دادم "بله". من بر اساس بررسی زندگی فرض کردم که قرار است به جهنم فرستاده شوم. سوال آخر این بود: "آیا می‌دانی که برای همیشه از فرزندانت جدا می‌شوی؟"
یک STE/FDE با محتوای جهنمی.

5085. Sandra E مانند یک تجربه نزدیک به مرگ است 10/7/2022. مثل یک تجربه نزدیک به مرگ 9460. برگردان:ف.ف.هشنیز من روی آن ستاره تمرکز کردم که چرا این قدر درخشان بود. در یک لحظه من و ستاره با هم مسابقه دادیم. ستاره روبروی من ایستاد. این درخشان ترین نوری بود که تا کنون دیده بودم. من توسط عشق بی قید و شرط احاطه شده بودم که به درون همه چیز نفوذ می کرد. سپس یک تونل شکل گرفت. یک حضور موجودی آنجا وجود داشت. از طریق تله پاتی، به من گفته شد که آن موجود «نگهبان» بود. جنسیتی نداشت. در واقع، من یادگرفتم که هیچ جنسیتی در طرف دیگر وجود ندارد. همه ی ما برابریم و استعدادهایی داریم. ما می توانیم کارهایی را آنجا انجام دهیم که اینجا نمی توانیم انجام دهیم.
تجربه ی تکان دهنده ی معنوی مرتبط با مدیتیشن.

5079. نیکلاس سی. تجربه احتمالی نزدیک به مرگ 9/26/2022. تجربه احتمالی نزدیک به مرگ 9452. برگردان: هشنیز به سرعت خالص ترین نور سفید قابل تصور مرا احاطه کرد. من خیلی سفید بودم، آن تقریبا آبی بود. انگار تمام مدت آنجا بود. اولین احساسم ترس بود. تقریباً فوراً با آنچه که دریافت کردم که خالق می بود آرام شدم. من می توانم این را فقط به عنوان احساس کودک گمشده ای که توسط پدر و مادرش پیدا شده و دریافت یک آغوش توصیف کنم. رد و بدل کلمات وجود نداشتند زیرا ارتباط از طریق یک اتصال عاطفی مبادله می گردید.
تجربه ی نزدیک به مرگ احتمالی مرتبط با THC و مصرف الکل.

5075. دیان بی. تجربه نزدیک به مرگ 9/9/2022. تجربه نزدیک به مرگ 9444. برگردان:ف.ف.هشنیز سپس یک دید پانورامایی از اتاق داشتم. کودک در مهد کودک نبود، اما یک اتاق غذاخوری با میز و صندلی هایی در سراسر اتاق به صورت فشرده گذاشته شده بود تا گهواره جا شود. اتاق دارای کاغذ دیواری با کشتی هایی روی آن و پرده های تمام قد زیتونی یکنواخت بود. اتاق رو به جلوی خانه با دو پنجره ی بزرگ و بوته هایی روبروی آنها بود. تاریک بود و خانه ساکت بود.
تجربه ی نزدیک به مرگ قابل توجه در سن ۳-۲ ماهگی با مشاهدات بسیار دقیق تجربه ی خارج از بدن که سالها بعد تایید شد. تجربه ی نزدیک به مرگ را ۵۶ سال پس از وقوع آن به اشتراک گذاشت.

5074. مارلون سی تجربه قبل از تولد 9/9/2022. پیشا تولد مارلون سی 23501. برگردان:ف.ف.هشنیز توضیح آن بسیار دشوار است، اما اگاهی پیرمرد و آگاهی فعلی من با هم ادغام شدند، یا موقعیت باتلاقی پیدا کردند. من در نهایت به چیزی که در اغاز فکر می کردم یک دیوار است نفوذ کردم. داشتم به آن برخورد می کردم و پس از آن، چلپ. در عوض، به درون آن چپیدم، انگار که مایع غلیظی بود. من جنین را دیدم اما از طریق تله پاتی با چیزی در ارتباط بودم. این به من می گفت که باید وارد جنین شوم، اما یک نگاه سریع به جای دیگری کردم و می خواستم به آنجا بروم. من در مورد این که نمی‌خواهم به اینجا برگردم بسیار سرسخت بودم، اما با صدایی بسیار آرام بخش، به سادگی گفت: «باید برگردی».
یادآوری قابل توجه پیش از تولد از مشاهده ی مرد در حال مرگ، آگاهی از اگاهی او جدا از بدن، سپس آگاهی از خودشان به عنوان یک اسپرم در حال شروع زندگی تازه. پنجاه سال بعد به اشتراک گذاشته شد.

5072. تجربه نزدیک به مرگ گیل سی 8/27/2022. تجربه نزدیک به مرگ 9440. برگردان : ف.ف.هشنیز در این هنگام یک چیز بصری منظم شروع به رخ دادن کرد، مانند کالیدوسکوپی از رنگ‌های متحرک، رنگ‌های درخشان خالص که برای تماشا بسیار زیبا و جالب بودند. این خوشایندترین (و در واقع تنها) گزینه از هر گونه فعالیت در دسترس برای من بود و از این رو تصمیم به تماشای آن گرفته و بسیار مجذوب آن شدم، در حالی که به تأثیر ضربات روی بدنم توجه داشتم. در حال تماشای نمایش نورم بودم و سپس همان صدای قبلی دوباره از بالای شانه ی چپم با من صحبت کرد. او گفت: "آخرین بار را به یاد داری؟"
تجربه ی بیهوشی در ۷ سالگی و تجربه ی نزدیک به مرگ در در ۳۶ سالگی به دلیل کشیده شدن توسط یک اسب

5071. ريتشارد سي تجربة محتملة على وشك الموت 8/24/2022. تجربة محتملة على وشك الموت 9439. برگردان:ف.ف.هشنیز من دسته ای از جرقه ها را دیدم که زیر لبه ی یک جایگاه ویژه ی شفاف بودند. جایگاه ویژه مانند شیشه بود، اما مانند شیشه نبود. تقریبا واضح بود اما نه کاملا. انگار سخت تر از شیشه به نظر می رسید.دو نفر در جایگاه ویژه بودند. یکی در یک صندلی بزرگ و دیگری ایستاده در کنار آن. درست پیش از رسیدن من به آنجا به من اطلاع داده شد که نوبت من نیست و باید برگردم. این طور نیست که من کلمات را شنیده باشم، فقط آنها را فهمیدم. کلمات بخشی از افکار من بودند. انگار می دانم دستم در انتهای بازویم قرار دارد. جرقه ها افراد دیگری بودند که قبلاً آن را ساخته بودند و منتظر بودند تا بالای جایگاه ویژه بروند.
تجربه ی نزدیک به مرگ احتمالی به دلیل فشارخون به ظاهر پایین

5065. فرانکلین آر. تجربه نزدیک به مرگ 8/14/2022. تجربه نزدیک به مرگ 9433. تجربه نزدیک به مرگ مرد نزدیک‌تر و نزدیک‌تر می‌شد تا اینکه درست روبروی من ایستاد. او به من گفت که می‌خواهد چیزی را به من نشان دهد و از این رو مرا زیر بازویش بلند کرد همان طور که با یک بچه این کار را انجام می دهید و با سرعتی باورنکردنی از زمین بلند شدیم. ما در میان کیهان گردش کردیم، جایی که او نام هر سیاره را به من گفت. من می‌توانستم همه ی این اطلاعات را به یک باره درک کنم، حتی اگر خیلی سریع به به من داده می شد. سپس به مکانی رفتیم که مانند خاورمیانه به نظر می رسید (من تمام زندگیم را سفر کرده ام ،و این نزدیکترین جایی است که می توانم موقعیت را در آن قرار دهم). سپس نشستیم و به صحبت های پسر جوانی گوش دادیم (به اعتقاد من عیسی همان طور که همه در حال گفتن نام او را بودند).
تجربه ی نزدیک به مرگ به دلیل بیماری

5059. E.B. تجربه تحول معنوی (STE) 8/1/2022. تجربه تحول معنوی (STE) 9427. برگردان:ف.ف.هشنیز خودم را در فضای باز بزرگی ایستاده یافتم که شبیه یک چمنزار بزرگ بود. در دوردست، مایل‌ها دورتر، بر فراز یک بلندی، یک ساختمان بزرگ سفید و گنبدی شکل، با گنبدی کم‌ژرفا، بسیار گسترده‌تر از ارتفاع آن وجود داشت. پیرامون لبه ی پایین، به نظر می رسید که ستونهایی داشته باشد. ساختمان بسیار دور بود، از این رو دیدن جزئیات سخت بود. پشت سرم را نگاه کردم، و آنجا جنگلی وجود داشت. به سمت راستم به پایین نگاه کردم و توانستم باغی مرتب با ردیف های کامل گیاهان گرد کوچک را ببینم.
تجربه ی خارج از بدن ناگهانی به قلمرو غیرزمینی

5058. تجربه تحول معنوی Rhonda M 7/27/2022. تجربه تحول معنوی 23499. برگردان: هشنیز موجود اصلی گفت من در مورد دانش(معرفت) به اندازه ی کافی یاد گرفتم ، حالا قرار بود برگردم و در مورد عشق یاد بگیرم. اطلاعات مربوط به "عشق" آن چیزی نیست که ما اینجا در دنیای فیزیکی به آن فکر می کنیم. عشق جنسی یا مالکیتی نیست، بلکه معنوی است. عشق بیشتر شبیه شفقت بی پایان است، بدون قضاوت. قرار بود برگردم و در مورد عشق یاد بگیرم. من تنها نبودم؛ آنها با من بودند و مرا راهنمایی می کردند و من می دانستم که توانایی برقراری ارتباط از طریق این "لحن تفکر" را دارم که در حال حاضر با آن ارتباط برقرار می کردیم.
تجربه ی تکان دهنده ی معنوی استثنایی با خرد معنوی عمیق

5055. تونی دبلیو. تجربه نزدیک به مرگ 7/8/2022. تجربه نزدیک به مرگ 9422. برگردان:هشنیز من عشقی را احساس کردم که هزاران بار قدرتمندتر از هر عشقی بود که تا کنون هرگز احساس کرده بودم. توصیف آن با کلمات غیرممکن است. همه چیز خیلی آرامش بخش بود. یادم نمی آید که به هیچ روی هیچ صدایی شنیده باشم. آنجا فقط یک احساس عشق و آرامش وجود داشت. وقتی از بالا به بدنم نگاه می کردم یک سوال به ذهنم خطور کرد. هیچ حرفی زده نشد. از من پرسیده شد که آیا می خواهم اینجا بالا بمانم یا به پایین برگردم... پس از آن همه چیز سریع پیش رفت به محض این که به این فکر کردم که می خواهم به پایین برگردم.
تجربه ی نزدیک به مرگ به دلیل غش کردن هنگام مصرف داروهای غیرقانونی.

5054. تجربه تحول معنوی راینا جی (STE) 7/8/2022. تجربه تحول معنوی (STE) 9421. برگردان:ف.ف.هشنیز من نیز بلافاصله حضور عیسی را احساس کردم، اما نتوانستم او را ببینم. احساس کردم که منتظر جواب من است. پس او را صدا زدم و گفتم: «عیسی تو آنجا هستی. آیا شما آنجا هستید عیسی; عیسی تو اونجا هستی؟" به محض این که آخرین کلمه ی من به پایان رسید، او شروع به صحبت با من کرد. یک لحظه مبهوت شدم چون صدای او را شناختم. سپس سرم را خم کردم در حالی که با دقت و احترام به تک تک کلمات او گوش دادم. او با من به زبان خارجی صحبت کرد که من نمی فهمیدم. صدایش مالامال از شکوه بود، دورم پیچید و از میان من گذشت. خالق هستی با تمام قدرت ،محبت و رحمتش مرا در آغوش گرفته بود.
تجربیات دگرگون کننده ی معنوی(STE) با مواجهه با عیسی.

5049.




داستان های فعلی تجربه نزدیک به مرگ
فهرست سایت
فهرست آرشیو

7/1/23-12/31/2023
1/1/23-6/30/2023
7/1/22-12/31/2022
1/1/22-6/30/2022
7/1/21-12/31/2021
1/1/21-6/30/2021
7/1/20-12/31/2020
1/1/20-6/30/2020
7/1/19-12/31/2019
1/1/19-6/30/2019
7/1/18-12/31/2018
1/1/18-6/30/2018
7/1/17-12/31/2017
1/1/17-6/30/2017
7/1/16-12/31/2016
1/1/16-6/30/2016
7/1/15-12/31/2015
1/1/15-6/30/2015
7/1/14-12/31/2014
1/1/14-6/30/2014
7/1/13-12/31/2013
1/1/13-6/30/2013
7/1/12-12/31/2012
1/1/12-6/30/2012
10/1/11-12/31/2011
7/1/11-9/30/2011
1/1/11-6/30/2011
10/1/10-12/31/2010
7/1/10-9/30/2010
1/1/10-6/30/2010
7/1/09-12/31/2009
1/1/09-6/30/2009
7/1/08-12/31/2008
1/1/08-6/30/2008
10/1/07-12/31/2007
7/1/07 -9/30/2007
1/1/07-6/30/2007
7/1/06-12/31/2006
1/1/06-6/30/2006
7/1/05-12/31/2005
1/1/05-6/30/2005
7/1/04-12/31/2004
1/1/04-6/30/2004
2003
7/1/02-12/31/2002
1/1/02-6/30/2002
1998-2001




محتوا و مطالب این سایت – غیر انگلیسی
NDERF in English





Near Death Experience Research Foundation
©1998-2024 Experience Research Foundation (NDERF) All rights reserved.